راهنمایی خرید دستگاه لیزر مقرون به صرفه ⚡️

دستگاه-لیزر-در-آرکا-لیزر

راهنمایی خرید دستگاه لیزر مقرون به صرفه ⚡️

10 نکته ای که باید هنگام خرید یک دستگاه لیزر مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت بالا در نظر بگیرید با ما در این مقاله از آرکالیزر همراه باشید.

اولین برش لیزری خود را خریداری کنید

وقتی صحبت از برش لیزری می شود، فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. قیمت، حداقل ضخامت متریالی که می‌توانید برش بزنید و روی آن‌ها حک کنید و بدیهی است که کیفیت لیزر co2 که در این مقاله به بررسی عمیق‌تر آن‌ها می‌پردازیم.

برش لیزری چیست؟

برش لیزری با برش و حکاکی مواد مختلف کار می کند، بسته به اینکه برای چه ماده ای استفاده می شود.

برش های لیزری از یک لیزر با قدرت بالا برای برش یا حکاکی طرح ها، تصاویر یا متن شما در یک ماده خاص استفاده می کنند. ماده‌ای که می‌خواهید استفاده کنید باید در محل کار دستگاه شما قرار داده شود، جایی که برنامه‌ریزی می‌شود، سپس برش داده می‌شود یا حکاکی می‌شود.

برش لیزری برای چه مواردی استفاده می شود؟

حال بیایید به موضوع اصلی این مقاله بپردازیم. برش لیزری برای چه مواردی مفید است؟ چگونه می توانید از آنها برای بهبود کار یا تجارت خود استفاده کنید؟

برش لیزری معمولاً برای برش و حکاکی مواد مختلف از فوم، اکریلیک، طیف وسیعی از چوب ها، مقوا، پارچه یا حتی کاغذ، اساساً بیشتر اقلام غیر فلزی استفاده می شود. این به شما امکان می دهد علائم، آرم ها، مدل ها و موارد دیگر از جمله شخصی سازی محصولات موجود را ایجاد کنید. اگرچه کاربردهای زیادی برای لیزر مانند شخصی‌سازی، ایجاد و غیره وجود دارد، اما زمانی که می‌خواهید چیزی را سریع بسازید بدون اینکه روزها یا هفته‌ها منتظر بمانید تا کار چاپگر سه بعدی شما تمام شود، یک کاربرد رایج ایجاد نمونه‌های اولیه است.

 

قیمت برش های لیزری چقدر است؟

به نظر من این مهم ترین فاکتوری است که قبل از خرید دستگاه برش لیزری باید به آن توجه کنید. شما نمی خواهید برای چیزی خرج کنید که عمدتاً گران است و واقعاً با نیازهای شما مطابقت ندارد.

ارزان‌ترین دستگاه‌های برش لیزری از حدود 300 پوند شروع می‌شوند و می‌توان آن‌ها را از آسیا خریداری کرد، اما می‌توان آن‌ها را تا 40000 پوند برای یک برند معروف بریتانیایی خریداری کرد.

اگر به دنبال یک دستگاه برش لیزری با کیفیت بالا و در عین حال مقرون به صرفه در بریتانیا هستید، میانگین قیمت آن حدود 4000 پوند تا 6000 پوند برای یک برش لیزری متوسط است.

مواردی که باید هنگام جستجوی یک سیستم لیزر مقرون به صرفه در نظر بگیرید

آرکا لیزر تهران

1) قیمت

همانطور که در پاراگراف قبلی گفتم، شما می خواهید چیزی بخرید که متناسب با بودجه شما باشد و در بلندمدت ارزش آن را داشته باشد، بنابراین اگر می توانید، سرمایه گذاری کمی بیشتر برای یک ماشین بسیار بهتر همیشه ارزشش را دارد. اگر به دنبال یک دستگاه برش لیزری مقرون به صرفه در بریتانیا هستید، چند هزار پوند باید دستگاهی را برای شما فراهم کند که متناسب با نیاز شما باشد.

 

2) نوع برش لیزری

اگرچه انواع مختلفی از برش های لیزری وجود دارد که با مشخصات متفاوتی ارائه می شوند، هنوز هم می خواهید قبل از خرید به بررسی ها بپردازید، زیرا هر دستگاه برای همه مناسب نیست. یک نوع ممکن است برای کارهای چوبی عالی باشد در حالی که نوع دیگر می تواند برای حکاکی پلاستیک و اکریلیک استفاده شود. توصیه می کنیم همیشه با تامین کنندگان بالقوه نیز صحبت کنید، مطمئن شوید که آنها آگاه هستند و از شما نیز سوال می پرسند! از این گذشته، آنها باید به کار شما علاقه مند باشند و بخواهند ماشینی مناسب برای نیازهای شما تهیه کنند.

 

3) نرم افزار لیزر

برخی از شرکت‌ها نرم‌افزار خود را عرضه می‌کنند که برای استفاده از آن به یک کلید مجوز یا دانگل USB نیاز دارید، اینها معمولاً ابتدایی هستند اما استفاده از آنها آسان است. با این حال، اکثر آنها سیستم بازتری خواهند داشت، بنابراین می توانید از محبوب ترین نرم افزارها مانند Lightburn برای برقراری ارتباط با دستگاه لیزر استفاده کنید. برای کارهای طراحی معمولاً می توانید از اکثر نرم افزارهای مبتنی بر وکتور برای تولید فایل های وکتور مانند اتوکد، ادوبی ایلوستریتور، کورل دراو و غیره استفاده کنید. اینها برای نرم افزارها پرداخت می شوند، اما اگر به چیزی رایگان و ساده نیاز دارید، همیشه نرم افزارهایی مانند InkScape و غیره. اگر رابط کاربری را دوست دارید، مطمئن شوید که از چه نوع فایل هایی پشتیبانی می کند (AI، .CDR، DXF، .EPS…)

آرکا لیزر تهران4) نوع مواد

برش لیزری Co2 معمولاً فقط با مواد غیر فلزی مانند چوب، اکریلیک و پارچه کار می کند. بنابراین، اگر به دنبال چیزی برای پردازش فلزات هستید، باید به برش لیزری فیبر نگاه کنید.

 

5) شرکت

آنها چه کسانی هستند؟ آیا بررسی هایی وجود دارد؟ اگر اتفاق بدی برای دستگاه شما بیفتد، می توانید پشتیبانی دریافت کنید؟ آیا آنها دارای پشتیبانی یا گارانتی مبتنی بر انگلستان هستند؟ اینها مواردی هستند که قبل از خرید باید به آنها توجه کنید.

 

6) گارانتی برش لیزری

برش لیزری نیز مانند هر محصول دیگری دارای گارانتی می باشد. اگر به اندازه کافی طولانی باشد، باید بتوانید دستگاه خود را تعمیر کنید، یا اگر اتفاق بدی افتاد، دستگاه جایگزین آن را دریافت کنید.

 

7) اندازه و قدرت لیزر

این نوع خود را توضیح می دهد درست است؟ اگر می خواهید مواد بزرگتر یا ضخیم تر را پردازش کنید، مطمئن شوید که واحدی با اندازه تخت بزرگتر و منبع لیزر قوی تر خریداری کنید. بدست آوردن یک منطقه برش بزرگتر از آنچه در ابتدا پیش بینی می کنید به آن نیاز دارید همیشه مفید است، زیرا پس از آن فضایی برای گسترش یا سرعت بخشیدن به فرآیند خود دارید. اما، در عین حال، با قدرت، شما نمی خواهید یک لوله لیزری دریافت کنید که بیش از حد زیاد است زیرا زمانی که زمان تعویض فرا می رسد، هزینه آن بیشتر خواهد بود.

 

8) اقدامات احتیاطی ایمنی

البته، شما نمی خواهید توسط لیزر یا هر چیز دیگری آسیب ببینید، بنابراین همیشه بررسی کنید که تمام ویژگی های ایمنی (اینترلاک، سنسور، استخراج دود…) در آن گنجانده شده باشد.

 

9) زمان پیشروی

بسته به اینکه دستگاه خود را از کجا می‌خرید، ممکن است مدت زمان پیش‌بینی وجود داشته باشد. بهترین چیز در مورد برش های لیزری این است که آنها خیلی پیچیده نیستند، اما ممکن است بخواهید بدانید چقدر طول می کشد تا آنها ارسال شوند زیرا اگر در انبار موجود نباشند، معمولاً چند هفته طول می کشد. زمان آماده شدن برای ورود آن، و امیدوارم زمان عادت کردن به نرم افزار باشد.

 

10) خدمات شرکت

اگر به چیزی نیاز دارید، باید کسی باشد که تلفنی یا در صورت نیاز حضوری به شما کمک کند. این همچنین می تواند به محل تولید کننده یا تامین کننده (به عنوان مثال: در کشور شما) بستگی داشته باشد.

و در اینجا شما آن را دارید، 10 نکته اصلی که باید قبل از خرید دستگاه برش لیزری به آنها توجه کنید. همانطور که گفتم، دستگاه های لیزر زیادی وجود دارد، و مانند همه چیز، برخی ممکن است برای نیازهای شما خوب باشند در حالی که برخی دیگر می توانند وحشتناک باشند. فقط مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام دهید و قبل از خرید هر چیزی را که می توانید بررسی کنید، زیرا در نهایت، اگر کارت های خود را درست بازی کنید، این یک سرمایه گذاری عالی است!

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + هشت =

خانه درباره ماتماس با ما