چگونه دستگاه برش لیزری مناسب را انتخاب کنیم؟ راهنمای خرید

دستگاه-برش-لیزر-در-ارکالیزر

چگونه دستگاه برش لیزری مناسب را انتخاب کنیم؟ راهنمای خرید

یک دستگاه برش لیزری با توان برش بالاتر می تواند مواد بسیار متراکم تری را نسبت به دستگاه های جایگزین با قدرت برش کمتر برش دهد.

مواردی که در این مقاله به آن میپردازیم و مورد بررسی قرار میدهیم
1. قدرت
2.قیمت
3.کیفیت
4.اندازه تخت
5.خنک کننده و تهویه
6.نرم افزار مورد نیاز
7.فضای کف
8.تجهیزات جانبی
9.نگهداری

دستگاه برش لیزری یک ابزار حکاکی لیزری و طراح است که می تواند انواع مواد اعم از چرم تا غیر فلز را برش دهد. از جمله صنایعی که احتمالاً دستگاه لیزر دی اکسید کربن مورد استفاده را پیدا می کنید، صنایع پارچه، صنایع چرم، صنایع کفش، صنایع برش اکریلیک و حکاکی قلم است. پراکاش تولید کننده پیشرو در دستگاه های برش لیزری است، از این رو به عنوان لنگر در صنایع کفش و صنایع کیف عمل می کند. 2 نوع دستگاه برش لیزری تک سر و دو سر وجود دارد. این راهنما به شما کمک می کند دستگاه برش لیزری را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد پس با ما در این مقاله از آرکا لیزر همراه باشید .

 

1. قدرت

توان خروجی دستگاه میزان کاری را که این دستگاه می تواند در برش انجام دهد تعیین می کند. یک دستگاه برش لیزری با توان برش بالاتر می تواند مواد بسیار متراکم تری را نسبت به دستگاه های جایگزین با قدرت برش کمتر برش دهد. بنابراین بسته به اینکه چه ماده ای را می خواهید برش دهید، باید بتوانید ماشینی را انتخاب کنید که با توان مورد نیاز مطابقت داشته باشد.

2. قیمت

تحت این عامل، بودجه شما بیشترین تأثیر را خواهد داشت. ما در پراکاش این گزینه را داریم که دستگاه برش لیزر شما را مطابق با نیاز شرکت شما سفارشی کرده و به طور همزمان بهترین محصول را با قیمت پایین به شما ارائه دهیم. نکته مهمی که باید در نظر بگیرید میزان کاری است که برای دستگاه برش لیزری که می‌خرید و چقدر مایلید برای آن هزینه کنید.

 

3. کیفیت

گروه صنایع پراکاش دستگاه های لیزر را با بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد. با این حال، در بین این ماشین ها تغییرات جزئی در قابلیت ها از یک نوع ماشین به ماشین دیگر وجود دارد. با این وجود، همیشه باید سعی کنید ماشین‌های تایید شده را از شرکت‌های قانونی مانند پراکاش بخرید و هرگز تقلبی نخرید.

 

4. اندازه تخت

اندازه تخت به ابعاد X-Y مرحله ای که مواد در نظر گرفته شده برای برش قرار می گیرد، اشاره دارد. این عامل تحت تأثیر اندازه موادی است که با آن سروکار دارید. برای مثال صنعت اکریلیک معمولاً برای برش ورق های اکریلیک بزرگ به دستگاهی با مساحت کار بزرگتر 900×1300 میلی متر نیاز دارد. دستگاهی با اندازه تخت بزرگتر فضایی برای برش مواد عظیم در هر لحظه خواهد داشت. اندازه تخت با مدل های مختلف در یک دسته متفاوت است.

 

5. خنک کننده و تهویه

ماشین‌ها در هنگام استفاده به دلیل گرمای بیش از حد تولید شده از جریان و اصطکاک در هنگام ساییدگی قطعات متحرک به یکدیگر و دیگر گرم می‌شوند. بنابراین خرید دستگاه برش لیزری با سیستم خنک کننده مناسب برای مقابله با این گرما بسیار مهم است. در غیر این صورت، محیط کار می تواند بسیار ناراحت کننده باشد. با در نظر گرفتن این عوامل، همه ماشین‌های ما دارای یک چیلر با کیفیت بالا هستند که در صورت اتصال، یک سیستم خنک‌کننده مناسب با تعمیر و نگهداری کم ارائه می‌کند.

 

6. نرم افزار مورد نیاز

ضریب نیازهای نرم افزاری بسیار زیاد است، به ویژه هنگامی که صحبت از سیستم واحدهایی است که یک ماشین با آن کار می کند. به عنوان مثال، برخی از ماشین‌ها برای استفاده با واحدهای SI برنامه‌ریزی شده‌اند و بنابراین اگر شما این ماشین را خریداری کنید و در واحدهای BG کار میدانی انجام دهید، مشکل خواهد بود. در هر موردی نیاز به تبدیل دارد و این خسته کننده خواهد بود.

 

7. فضای طبقه

این به میزان فضایی است که این دستگاه در کارگاه اشغال می کند. وقتی فقط برای یک دستگاه کوچکتر در کارگاه خود جا دارید، خرید یک دستگاه بزرگ توصیه نمی شود. در این صورت شما باید کوچک را بخرید. بهترین گزینه را می توان با تیم ما در میان گذاشت.

 

8. لوازم جانبی

برخی از دستگاه های برش لیزری با قابلیت های اضافی همراه خواهند بود و این یک مزیت بزرگ خواهد بود. به عنوان مثال، ابزاری که همراه با ابزار چرخشی ارائه می شود، هنگام حکاکی اجسام گرد استفاده می شود و این باعث می شود که نسبت به ابزاری که فقط می تواند سطوح صاف را برش دهد، مفیدتر است. بسته به مدل، لوازم جانبی اختیاری مورد نیاز را می توان برای عملکرد بهینه مورد بحث قرار داد.

 

9. تعمیر و نگهداری

هر ماشینی برای افزایش کارایی و افزایش کار انجام شده در هر زمان طراحی شده است. هر ماشینی برای ادامه عملکرد صحیح نیاز به تعمیر و نگهداری مناسب دارد. نگهداری از دستگاه برش لیزری آسان است، دستورالعمل های ساده ای وجود دارد.

 

10. مزایای دستگاه برش لیزر

اطمینان حاصل کنید که تمام مزایا را ارزیابی کرده اید. در بهره وری دستگاه سرعت برش بالایی دارد و از نظر خطاهای دقت بسیار موثر است. این دستگاه به کاهش مصرف برق و زمان صرف شده کمک می کند. این دستگاه به خوبی طراحی شده و جمع و جور است، بنابراین استفاده از آن آسان است. دستگاه برش لیزری خودکار است بنابراین در ذخیره سازی، بارگیری و تخلیه آسان است.

 

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سه + 1 =

خانه درباره ماتماس با ما